Friday, March 30, 2007

Sambutan Maulidur Rasul 1428h


Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, sekali lagi pihak BANI dengan kerjasama Panitia Pendidikan Islam serta semua pelajar The Malay College telah berjaya menganjurkan suatu majlis sambutan bagi memperingati hari kelahiran junjungan besar nabi kita iaitu Muhammad S.A.W.

Setelah persiapan yang telah dirancang selama berminggu-minggu, daripada perbincangan antara ahli jwatankuasa bersama para ustaz hinggalah ke proses pembuatan kertas kerja. Majlis ini boleh dianggap sebagai berjaya walaupun ada sedikit kemaslahatan yang berlaku ketika majlis berlangsung. Namun dengan sikap professional yang ditampilkan oleh semua ahli jawatankuasa, masalah yang menggangu akhirnya dapat diselesaikan.

Majlis ini merangkumi sambutan peringkat kolej disamping pertandingan-pertandingan yang diadakan sebagai contoh pertandingan surau tercantik, pertandingan menulis esei, pertandingan khat, pertandingan kuiz pengetahuan Islam dan juga pertandingan sepanduk tercantik.

Kami daripada pihak pengurusan BANI ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Tuan Pengetua En. Mohd. Rauhi bin Mohd Isa, penolog-penolong kanan, Ustaz Zulkeply, Ustaz Helmi, Ustaz Latib, Ustaz Kahinuri, Pak Brahim dan semua pelajar serta individu-individu yang menyokong serta membantu kami secara langsung atau tidak langsung. Akhir kata, yang baik itu daripada Allah, yang buruk itu kelemahan kami sendiri.Sekian

No comments:

PERBINCANGAN BERNAS


Free shoutbox @ ShoutMix